Magyarország első, valóban komolyan vehető díjazási eseménye a hazai influencerek világában. Egy legendás kezdeményezés, amely a tartalomgyártás művészetét hivatott ünnepelni, szigorú szakmai mércék mentén. Ezen díj nem csupán egy elismerés, hanem a magyar digitális kultúra maradandó mérföldköve, ahol az igazi kiválóságra fény derül.

"Legszebb szakállú tartalomgyártó" díj

Ön szerint melyik streamer/videós viseli a legszebb szakállat?
4 votes
×

"Elképesztő hogy már nem releváns, mégis kap szponzorációkat még mindig..." díj

Ön szerint melyik influencer az aki már rég nem releváns mégis elképeszti önt az hogy ennek ellenére ugyanúgy kap szponzorációs megkereséseket?
2 votes
×

"Legtökéletesebb videó ötlet" díj

Ön szerint melyik videó csomagolása a legtökéletesebb? A tökéletes szó lehet pozitív és negatív jelentésű is.
3 votes
×

"Videósok akikkel már találkoztam vagy beszélgettem és kedvelem őket ezért adok nekik egy díjat" díj

Ön tökmindegy mire szavaz, a zsűri dönti el, de azért köszönjük a szavazatot.
2 votes
×

Miért pont ők lettek jelölve?

A módszertanról röviden

A díjátadón való jelölések nem csupán véletlenszerű döntések eredményei. Egy átfogó, mélyreható kutatási projektbe fogtunk, mely során számos adatforrást, matematikai modelleket és statisztikai elemzéseket alkalmaztunk annak érdekében, hogy objektíven és tudományosan határozzuk meg, melyik influencer érdemli meg a különböző kategóriák jelöléseit.

Az eljárás során többdimenziós adatmodelleket használtunk, melyek lehetővé tették számunkra az adatok többféle szempontból való elemzését. Szofisztikált statisztikai eszközökkel, mint a varianciaanalízis (ANOVA), regressziós modellek, valamint Bayes-féle valószínűségi számítások, pontosítottuk és igazoltuk a jelöléseket. Többek között olyan tényezőket vettünk figyelembe, mint az online aktivitás, engagement arányok, vizuális esztétikai jellemzők, és a tartalom minősége – mindezt a legmodernebb gépi tanulási algoritmusokkal kombinálva.

A kiválasztási folyamat első fázisában komplex regressziós analízissel modelleztük az influencerek korábbi teljesítményét, figyelembe véve a trendek alakulását és a közönség interakcióit. Ezt követően a varianciaanalízis módszert alkalmaztuk, hogy azonosítsuk a legjelentősebb különbségeket a különböző kategóriák között, így biztosítva a precíz jelölési eljárást.

A különösen érzékeny kategóriák, mint a “Legszarabb videós háttér” és a “Legidegesítőbb clickbait cím díj”, külön figyelmet kaptak. Itt a felhasználói visszajelzések mélyelemzésén túl kognitív terhelés-modelleket használtunk annak érdekében, hogy megállapítsuk, melyik influencer tartalma okoz a legtöbb feszültséget a nézői élmény során.

Természetesen az adatokat nem csupán matematikai alapon elemeztük. Mesterséges intelligencia (AI) alapú szentiment-elemző algoritmusokat is bevetettünk, hogy felmérjük a közösségi média megítélését az egyes jelöltekről. Ez a több tízezer adatpont elemzésével valósult meg, mely lehetővé tette számunkra, hogy a legpontosabb képet kapjuk az influencerek valós hatásáról a nézői közösségekben.

Mindezek alapján a díjátadó jelölései nem csupán szubjektív benyomásokra épülnek, hanem egy széleskörű tudományos alapú kutatási projekt eredményeképpen születtek meg.

Na meg persze, szimpátia alapján is döntöttünk végül, olyanok ne nyerjenek már díjat akikkel nem vagyunk jóban.